My Heroes

My Heroes

Tuesday, April 6, 2010

SPECIAL ENTRY WAT AMI N HAS..

Ami n Has,
korg perasan x sejak menjak ni 'umah2' kita ni mcm hnya ada kita b'3 jer. Korg comment post aku, aku comment post korg. Yg len2 x nmpk muka. Dorg jd pemerhati kot.
Teringat ms sekolah dlu..
Kita b'3 gak kan ke hulu ke hilir.
Tp ada gak ucob, rini n 2,3 org lg joint adventure kita.
Panjat bukit jepun. (iye ker nama bukit tu bkt jepun? Ami, xplaint ckt)
G curi2 mandi lata.
Ami n Has,
Igt x lg kita b'3, epit n Nasri (x sure betui ke x nma dia) mencecit lari
bla t'serempak seladang kot kat felda kg tgh ( iye ler kot).
Ms tu nk wat kajian. Klakar betui.
Dlu ada gak si Karim n iedajake singgah 'umah' aku nih.
Skrg iedajake maybe sibuk ngn study dia.
Sempat jerngah gak kot tp x sempat nk ckp2 apa2 kat aku.
Si karim lak ntah ler.. Menyepikan diri jer. Sibuk gak kot.
member2 yg len aku tau dorg dtg 'umah' kita, tp x msk dlm umah.
Stakat luar pintu jer.
Tp yg aku betui2 prasan, kita b'3 ni aar..
Asyik b'tandang 'menyembang' jer.
T'utama org tu, dh kemaruk nk hias umh jer.
jeles gak aku tgk umh korg.
Aku dh ketandusan idea nk hias umh dh ni.
Watever pun congrat kat korg..
Dh kategori lawan toke dh nih..
Baguih2..

6 comments:

  1. betoi2... malah kat blog beruas78 pun asyik kita2 je yg update n cantik kn umah kita ni..
    dan lg satu... umah kita lebih kurang sama je kan?!!

    ReplyDelete
  2. alahai...megong punya komputer..punya ler dah pjg berjela aku tulis..tot2..hang! anyway tq ler krn sudi ajar aku benda yg selama ini aku idam2kan...cayang ler korang..muahhhh..
    2 semua kenangan n nostalgia...andai aku tak der...ini akan jd kan kenangan buat korang b2...

    ReplyDelete
  3. has, dh 1 cikgu kejeumh msti ler sama.. ye x?

    ami, ceh!! ckp mcm din beramboi lak ko nih.

    ReplyDelete
  4. ami... pe2 tgglkn ler wasiat wat kenkawan..

    ReplyDelete
  5. JD sejak ada FB....mcm sepi j kt blog...Huhuhu...Tp ttp sayang my blog..SUsah ooo aku create menatang nih sejak beberapa tahun yg lepas....
    by d way...aku singgah...cuma x leave comment j...
    hehehe

    ReplyDelete