My Heroes

My Heroes

Thursday, April 15, 2010

KLON K-2

klu korg perasaan dkt list blog2 member aku nih, ada 1 blog baru kan.. THE TRUTH FROM MY HEART tu adalah blog ke-2 aku.

Blog tu mewakili 100% perasaan aku. Xde selindung2. Aku akn story terang2 an. Tp wat per aku create 1 blog semata2 nk cite apa yg aku rs kan? Napa x story kat cni jer kan? Actually byk benda yg b'laku disekeliling aku dan yg aku hadapi tp x t'luah demi m'jaga nama baik individu t'sebut dan juga utk m'jaga hati individu yg t'kait maka terciptalah blog TTFMH ini.

So klu korg ada keinginan utk menyelami hati aku.. korg blh baca blog TTFMH ini. Tapi blog ni bkn senang2 blh buka n baca, korg kena mintak permission dr aku dlu. Ini adalah utk keselamatan.

Sorry for this inconvenience cause.

No comments:

Post a Comment