My Heroes

My Heroes

Wednesday, September 23, 2009

Suka duka di aidilfitri

Spt mne yg korg dh tau, arini aku dh start keje. Nak wat cam ner. Dh turn aku. Mau x mau dgn hati yg terpaksa aku dtg gak keje. Duk membungkam sowg2 kat opis ni. Xde kwn. Yg ada pun nun kat depan sne. Aku laks kat blkg. Isk.. Bukan ni yg aku nk cite. Aku nk cite suka duka aku menyambut aidilfitri ni. Nak start dh suka ker duka aar? Aku rasa suka dulu ler. Bio yg sadis2 duk kat ujung. Aku kan ker suka ending sadis2 ni.

happy
of course ler 1 dr antaranyer dpt balik kg. lg best sbb dh berbelas tahun akhirnyer aku dpt gak jumpa member2 lama .Dan dorg gak berkunjung kat umah aku. Amacam korg adventures x jalan g umah aku tu. Apsal korg x driff jerk kat jln tu aritu. Hehehe.. So klu ada sesapa yg ketenyer calar balar sowi lah yerk. Itu pun nsb baik lembu2 dh xde klu x mau bersepai taik lembu kat kete korg.. hihihihi.
Malangnyer lps korg balik aku bru terigt aku terlupa nk snaps gambo korg. Hmm.. alahai. rugi betui ler.

unhappy
Mesti ler sbb cuti x pjg. Sian kat mak monyok jerk muka dia bla aku bgtau aku nk balik. Sowi ler mak nk buat mcm mne. Klu blh linda nk tggu sampai durian luruh. Tp apa blh linda buat. Linda harap mak paham.
Aku tau mak slalu gak dtg port klang ni. Tp x sama. Klu dia dtg cni pun, bkn 24 jam kami ada ngn dia. kami masing2 sibuk keje. Duk pun umah msg2. Klu balik kg dh tentu sume berkumpul. Mak jgn kecik ati yerk. Linda nk janji akn slalu balik tp linda x blh wat mcm tu sbb linda takut x dpt tunaikan janji.
1 lg kes, bla tahun ini 1st time aku beraya tanpa opah. Lg sadis bla aku x dpt menziarahi kubur opah. Hmm... Apa nk buat... Aku hanya blh merenung umah usang peninggalan opah dr jauh jerk. X sggup aku nk melangkah ke umah tu. X tahan sebak. Byk memori kat umah tu.
Ok ler. Stop kat cni jerk dlu. Aku nk start keje balik ni. Byk betui keje aku yg x siap lg. Actually mood pun tgh xde nk buat keje. Hati masih kat kg halaman.

1 comment:

  1. tak der maknanyer mak nak sedey ko balik....hahahah....ngan si airel tu yang buat satu rumah kecoh tunggang langgang....hahahaha....termasuk ler ngan si irfan.....nasib baik yang dua lagi tu reti bahasa.....

    ReplyDelete