My Heroes

My Heroes

Saturday, September 5, 2009

KOLEKSI GAMBAR AIREL


Sebenarnyer dh lama aku nk postkan gambar ank2 aku nih.. Saje suka2. Tp kebykkannyer tersimpan kat hp samsung lama aku. Huh.. Hp phone tu indah khabar dr rupa. Kononnyer blh received video or picture. Tp hampeh.. Cuma blh sent jerk. Sbb tu putus akal ckt aku pkir mcm mne nk transfer gambar2 Airel ms dia baby kat cni.
Masa bgn sahur tadi, aku mula ler projek transfer2 ni. Mula igt simcard aku dh aktif GPRS. Rupanye idak. Alahai nk tggu maxis aktifkan makan masa gak. Disbbkan hanya simcard Ijam jerk dh aktif akku terpaksa ler buat byk keje. Masukkan simcard dia kat hp samsung aku tu n then send gambar kat simcard tu pas2 cpt2 kuarkan balik simcard dia n masukkan ke dlm hp dia pas2 savekan n then bluetooth kat hp sony aku laks. Byk keje betui.. Dah tu laks kena buat satu2. Mkn masa. Berjam gak ok buat.
So ini ler hasilnyer..... Jemput ler layan..



Masa ni Airel baru berusia 3 ari. Isk.. xcited sgt ms tu. Maklum ler dh 7 tahun xde baby. Memula family aku confius gak igtkan dia ank cina yg berkulit gelap. Hehehe..



Masa ni umur dia baru 1 bulan. Masa ni pun aku seronok lagi melayan dia ni. X byk kerenah. Nk tidurkan dia senang jerk.. Psg jerk lagu Nasyid.. Masa ni dgr jer lagu Hijjas sure dia lena nyer.


Ni pun gambar masa dia umur 1 bulan.





Ini 2 bulan




Ni masa 3 bulan. Gambar ni aku tangkap masa dlm kete. Masa tu aku terpaksa ambik n antar abang dia g sekolah. So dia pun terpaksa aku bwk skali. Sian betui dia ms tu... tidur dia sering terganggu.


Ni masa 4 bulan.



Yg ni.. 5 bulan.



Ni masa umur dia 1 tahun 1 bulan. Masa ni dia dh tunjukkan kehebatan dia. Hummm... Lasak bebenor..


Ni 1 tahun 2 bulan.


1 tahun 5 bulan. Duk dlm trolli tesco. Igt lagi aku n aiman terpaksa puju dia n ckp baby duk kat cni. baru ler dia nk duk diam2 kat c2.. Hmm dia ni suka sgt klu aku n aiman layan dia mcm baby.


Ini ler Airel masa kini. Cukup lasak, suka mengacau org, kuat menangis n yg penting dia nih suka sgt posing depan kemera. Pantang tgk hp aku msti dia soh aku tgkap gambar dia. Skrg ni lg advance.. dia dh pandai tangkap gambar sndri. Hp aku ler jd mangsa.
Nnt jika kelapangan aku akn postkan gambar Aiman lak. Gambar Aiman mmg byk. Dr dlm pantang lg smpai ler skrg. So tggu......
p/s bila tgk gambar airel ms baby ni rasa mcm nk tmbah jer sorg lg. Klu dpt girl ni best gak. Hehehe..

1 comment:

  1. nak buat mcm mana, sejak lahir dah maknyer ajar berposing....

    ReplyDelete