My Heroes

My Heroes

Wednesday, September 16, 2009

BIRTHDAY JAISU

Lambat sgt entry ni aku buat.. Nak buat mcm mner bz sesgt ler aku rasa skrg ni.. maklum ler org tgh pulun keje nk cuti pjg.. aku jugak yg melangut sowang2 nnt.. Waaaa...

Isk.. salah tmpt lak.. ni nk cite psl birthday jaisu yg kitorg celebrite jumaat lps bkn psl cuti raya aku.. huh dh dkt seminggu dh.

Dipendekkan cite.. disebabkan tarikh lahir dia nih jatuh bulan ramadhan so kitorg sambut ala kadar jerk ler.. Yg mne bendera merah tu blh ler joint. Aku takat nyanyi jerk ler.

K ler.. Ada gambo sekeping dua wat penghias entry ni. mcm slalu tagline aku.. SO LAYAN.....


Of course kek msti ada. Actually kek ni pun ada kisahnyer tersendri. X yah ler cite. Mengaibkan org jerk.

Dah duk depan kek msti ler tuan empunya bufday kan.. Ini ler Jaisu a.k.a Jaya.


Potong kek tu Jaya potong.. ( sambil2 tu gulp..gulp.. (telan ayer lio ))

ucapan khas buat Jaya ( wlaupun u x baca ) - Semoga sentiasa beroleh kebahagian dan kesihatan yg baik.

No comments:

Post a Comment