My Heroes

My Heroes

Tuesday, June 19, 2012

TU LAR TERLEBEY SGT.

mlm ni terlalu pyh utk aku lelapkn mata. terpaksa b'tarung dgn kesakitan. sepjg hari ni, dr mula2 bukak mata sampai ke mlm nk tutup mata aku t'paksa menahan sakit. ni lar gara2 terlebey mengeliat pg td, urat tengkuk aku cramp. sakit woo. menitik air mata gak.

hubby aku pon t'paksa amik halfday arini semata2 nk bw aku g ngurut. tp seb baek lar ada tukang urut kat cni so xyah aku ssh2 m'cari. siap dtg umh lg tuh. tp lps akak tu ngurut rs kurg lar sakitnyer, blh lar toleh kiri kanan. malangnyer x sampai sejam ngurut dah cramp blk. giler btoi. nk wat apa lg nk redakn kesakitan nih??

tp dlm sakit aku ni, dpt gak aku kemaskn bilik aiman n touch up bilik aku. dlm teleng2 bilik air dpt gak aku sental. siap msk mkn lg tuh. walhal klu ikutkn ati nk je letak kepala ni kat bantal je dr awal pg.

tp ms amik airel dr tadika, seksa gak nk rempit ngn leher yg keras mcm nih. sampaikan akak tuh blh ckp, kuat gak aku nahan sakitnye. klu org lain mau menangis. katanya bla ngurut leher n bahu aku. teruk gak lar tuh maksudnya.

bla sakit ni, mulut mula la nk m'bebel. ye lar, org dlm umh ni mcm xnmpk aku tgh sakit. bkn nk bantu nk ringankn tugas, buat derkk jer. klu xsrh jgn hrp nk b'gerak. mkn ati sggh.

nk g klinik dh larut mlm. laki aku kat sblh nih sdap je tdo. aku gak yg xtentu hala. igtkn dia blk awal blh lar mintak tlg apa yg ptut tp dia gak joint sakit skali ngn aku. sabo je lar.

aduiiiii. sakitnyer weh. dh brapa kali nitik air mata ni dah. seksa sggh.

No comments:

Post a Comment