My Heroes

My Heroes

Tuesday, August 31, 2010

PERCAYA PD MIMPI???

Astagfirrullahalazim... mlm td aku mimpi yg buruk skali (ikut tafsiran aku ler).. maybe owg ckp mimpi tu mainan tido.. mungkin ye mungkin idak.. Hati aku ni lak dpt meneka sesuatu yg x bek akn berlaku..

Slalu mcm nih.. Setiap kali ada benda buruk yg akn berlaku, aku akn dpt mimpi yg pelik2.. Pastu bla bgn dr tido ati akn jd resah x menentu.. berlarutan beberapa ari smpai ler ke ari tersebut..

Mcm kebakaran arituh.. actually bkn nk wat cite, aku dh dpt agak dh tp aku xtau apa benda yg akn berlaku.. Doa pye doa agr t'hindar dr bencana but still t'kena tempiasnyer.. Itu ler ujian dr Allah S.W.T.

Sblum2 ni pun mcm tuh gak.. Mcm2 benda yg berlaku, aku dpt petanda dr mimpi.. Aku sndri takut setiap kali mimpi yg buruk2 nih.. Klu nk list kan mmg byk.. X ter'list.. Kekdg aku surf gak intenet cari maksud2 mimpi yg aku alami.. kekdg tepat kekdg len yg ditafsir len lak yg berlaku..

Bkn ler b'maksud aku ni taksub sgt pd mimpi.. tp itu ler yg slalu berlaku.. Kali ni apa plak yg akn t'jadi.. Aku takut..

Ya Allah, lindungi dan selamatkanlah aku seisi kuarga dari segala malapetaka. Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui Dan kepada Engkau jualah kami mohon perlindungan...Amin...

2 comments:

  1. perbanyakkan doa dan munajat di akhir ramadhan ini. hanya doa sahaja yang boleh mengubah takdir ILahi. dari DIA kita dicipta, kepada DIA lah kita kembalikan segala ketentuan.

    ReplyDelete