My Heroes

My Heroes

Wednesday, September 1, 2010

X CUKUP LG

korg dh settle ke menyoping?? raya dh nk dekat nih.. Actually aku nyer planning sblum pose dulu bsr2 ajer.. Nk jahit langsir n sarung kusyen, mau bikin bisekut sndri, baju raya 2,3 psg, nk henbeg raya, kasut raya.. eh sume ler aku nk baru.. tp bla dh jd mcm nih.. kureng ckt ler menyambutnyer..

Baju ank2 n asben aku dh bli sblum pose lg.. Ari2 bla time rehat, aku daki tangga billion, cari baju utk dorg.. Aku nyer msti ler xde kat c2.. Takat t-shirt 2,3 helai utk dowg aku dh settle awal2..

2 ari sblum pose, asben aku bwk ktaorg ank beranak soping kat klang.. Settle baju melayu utk dia n ank2.. Aku lak sempat rembat selai jerk baju kurung.. waaa.. 1 jerk ker? X cukup tuh.. Dah ler ada reunion raya nnt.. Xkan nk pkai baju keje kot.. huhuhu

asben aku ada ler bg duit.. soh aku bli sndri.. Mne nk g?? ngn sapa nk g?? Dia lak sepjg mggu ni keje.. Sabtu OT, ahad OT bahkan 31 ogos tuh pun OT.. Klu x bwk blk duit seguni xtau ler aku.. kekdg aku terasa gak tuh.. dia ckt pye pulun keje tuh sbb aku ker? Ada ke aku mintak yg lebey2 dr dia? Setau aku mne ada... Aku cuma mintak EXORA edisi terhad n umah 2 tgkat jerk.. X bsr kan? huhuhuhu.. blanja ari2 mmg dr dulu dia tgg.. gaji aku?? aku peram dlm bank..

Langsir?? Aku pkai langsir taun lps ler.. Sarung kusyen lak aku antor dobi nnt.. Pkai blk tuh.. Bisekut raya?? Tunjuk ler gamaknyer.. Mmg raya ni xde mood nk wat ape2 pembaharuan kat umah ni.. Baju raya pun sbb aku blk beraya kat kg.. klu raya kat cni, alamatnyer selai pun cukup.

Sempat ke idak?? Janji ngn ami n has, nk pkai sedondon reunion nnt.. tp x decide kaler aper lg.. waaa.. nk lg baju kurung..

1 comment:

  1. Beb..Aku ada..sihat...cuti FB jap...lepas habis exam n sibuk2 dgn assignment nih aku akan berFB balik....Tungguuuu... X lama dah...

    ReplyDelete