My Heroes

My Heroes

Monday, October 26, 2009

JAMUAN HARI RAYA

Ari sabtu lps ada jamuan hari raya kat flat aku tuh. Tapi bkn jamuan aidilfitri, jamuan deepavali. Baik sggh hati tuan umah yg sudi membuat jamuan khusus utk blok A shj. Sume juadah ditempah dr org kita yg kebetulan tggal di blok yg sama. So xde mslah keraguan halal. Antara juadah yg disajikan ialah nasi lemak, bihun goreng, mee goreng, kuih muih, biskut raya, ada keropok ikan, buah tembikai, agar2, kek pisang.

Mlm tu kami mkn sakan. Tp biasa ler kan tangki perut aku yg kecik ni hanya muat utk bihun goreng jerk. Nasi lemak, mee goreng, kuih karipap, tat gulung aku x sentuh sbb rs full sgt. Juadah yg lain tu aku jamah takat 2,3 potong jerk. So takat tu jerk aku blh story psl jamuan mkn ni. Yg selebihnyer korg tgk ler gambar nyer.. Actually aku tgkap byk gak gambo tp sbb kemera hp aku problem hanya 2 keping jerk yg dpt disiarkan. So layan....


No comments:

Post a Comment