My Heroes

My Heroes

Monday, October 26, 2009

BUFDAY HUBBY

Jumaat lps birthday hubby aku. So aku dh plan awal2 nk bli present kat dia tp dlm kepala otak ada 3 pilihan. Budget aku dlm seratus lebih gak ler. 1st aku pkr nk bli jam tgn.. klu blh sepsg ngn jam tgn wanita. Jam tgn wanita tu aku pnyer ler. 2nd aku plan nk bg dia sunglasses. 3rd aku nk bli hamper toiletries.

So dr ari jumaat aku duk survey ke sana ke mari duk cari hadiah yg sesuai. Klu blh aku nk benda yg dia slalu pakai. memula igt jam tgn pas2 tgk dia ni mmg bkn jenis yg nk pakai jam tgn. Aku pkr baik aku bli set toiletries.. tp nnt abis lak digunakan.. pas2 xde kenangan ler.

Akhirnyer kata sepakat tlah diterima. dgn ditemani adik aku, ezan n ayu, maka aku bli kan sesuatu utk dia.

Mlm sabtu tu, lps dia balik keje. aku bg ler present tu kat dia. Bla dia pakai jerk, aku rs x puas ati laks sbb rsnyer kurang sesuai ngn dia. Tp x per kata tauke kedai tu, aku blh tukar klu aku nk. Aku ajak hubby aku tukar keesokkan arinyer, tp katanya dia keje laks. So dia gtau dia rasa hadiah tu sesuai ngn dia. Argghh.. lantak ler. Janji aku dh bg. wlaupun ada rs x puas ati aku trima gak ler keputusan dia.

Actually, ms aku bli hadiah tu, aku pun termakan pujuk rayu tauke tu gak. So aku dh pun tempah 1 utk aku yg dijangka siap rabu ni. X sbr rasanyer.

Ahad mlm, hubby aku blanja kitorg mkn kfc sempena bufday dia. Huhuhu.. ms bufday aku dia x celebrite pun. Tp aku x kisah. Aku phm sbb ms bufday aku tu dia tgh menganggur. So xde budget nk celebrite bufday aku. Aku kan ke isteri yg memahami.. huhuhu..











Ini ler hadiah x seberapa dr aku buat suami tersayang.

3 comments:

  1. Linda..Which one is the Birthday Boy???? Susah tol nak nampak hubbby ko....

    ReplyDelete
  2. Birthday boy??? boy ker boroi? hahaha... isk..isk.. x yah ler tgk muka hubby aku tuh. Dia tu pemalu...

    ReplyDelete