My Heroes

My Heroes

Monday, October 19, 2009

BESDAY AIMAN

Malam tadi, aku dan seisi kuarga sempat juga meraikan birthday Aiman yg ke 9. Wlaupun lambat 4 hari majlis ttp diadakan. Lokasinyer x lain dan x bukan kat pizza-hut. Hmmm ada tmpt lain x. Para tetamu kehormat msh muka2 biasa yg x prnh undur diri. Kami adik beradik jerk.

Mmg dah lama si Aiman menantikan hari jadi dia ni. Setiap kali org lain celebrite besday pasti dia bertanya turn dia bila. Nah... Dah tiba pun hari yg dinanti2 kan wlaupun dia sbnarnyer still xtau date sbnar hari lahir dia tu. Elok pun.. Klu x maleh aku nk melayan kerenahnyer. Masa 14hb ari2 pun, adik2 aku ada call nk wish kat dia saje jerk aku halang dorg dr berbuat begitu sbb aku tau klu dia tau ari2 besday dia n xde ape2 utk dia, mau mengelupur dia kat umah. Mcm ler aku xtau perangai dia tu, paling x pun berair mata n idung dia.

Nak wat ari sabtu pun x blh gak. Hubby aku keje. Smlm pun dia keje gak. Hmmm... hubby aku tu workaholic. Nak wat mcm mner. Actually janji nk beli basikal kat Aiman. Tp kedai basikal sume tutup. Xper ler Aiman, tggu jer smpai Ayah ada masa nk bli. Tp aku x bg tau kat dia kitorg nk bli basikal tu. Klu bgtau slagi x dpt slagi tu ler dia tuntut.

Lps jamuan mkn kat pizza-hut, aku ajk hubby aku g funfair. Igtkan dia xmau g. Tp lembut laks ati dia nk ke situ. Budak2 2 org tu ler enjoy sakan. Sampaikan Aiman blh ckp " Appa, baik ler arini.. Nak bwk Aiman g funfair" Senyum lebar Hubby aku. Aku laks happy bla tgk ank2 happy. Smlm tgk Aiman n Airel seronok betui main. Hubby aku laks manjakan dorg smlm. Apa yg dorg nk main sume dpt. So sampai umah, lps bukak hadiah dua2 terbungkang tido.. Penat.

K lah, korg tgk ler gambo yg aku snap kat bwh ni yerk.










Buat sume yg hadir dan bg hadiah kat Aiman, aku ucapkan time kasih bebyk aar...

Utk Aiman, Ammy doakan Aiman sucess dlm pelajaran, jadi ank yg soleh dan beroleh kesejahteraan. Semoga hati Aiman sentiasa terbuka utk mendengar nasihat ammy. Ammy syg Aiman.

2 comments:

  1. kali ni mmg dasyat.. siap aku pggil org wat fun fair. cuma artis jerk xde sbb dorg busy.. hehehe..

    ReplyDelete