My Heroes

My Heroes

Thursday, December 1, 2011

PARANORMAL ACTIVITY 2



Gara2 menonton movie nih kat HBO mlm tadi, aku xblh nk tido.. aduyaiiii.. suspend & seram sggh citenyer.. sampai terbawak2 ke dlm hidup aku.. bkn apa aku duk t'pike2 nih rakaman yg btoi2 ker atau sekadar filem.

Story nyer bermula begini, sepsg somi isteri yg mempunyai seorg ank gadis & seorg baby lelaki, mula memasang cctv stlh rumah mrk diceroboh. 100% story kat cni dirakam berdasarkan cctv dan handycam mrk. Mmg nmpk mcm real.

Pada mulanyer, gangguan yg berlaku hanya kecil2an jerk.. so xde lor suspend sgt. Tp lama kelamaan gangguannyer m'jadi smkin nyata. Bermula dari si gadis t'kunci dr luar, sehinggalah si isteri dirasuk. Memang menyebabkan nafas aku terhenti seketika.

Babak demi babak mengundang rasa nervous. Paling ketara apabila si anak gadis yg diamanahkan menjaga si adk tatkala psgan suami isteri itu keluar utk mkn mlm, tidak dpt msk ke rumah krn pintu terkunci di dalam. Seram melihatkan baby boy yg sedang lena tidur terangkat dgn sendrinyer kuar dr babycot. baby tersebut bermain2 sendirian di dlm rumah.

Babak ketika si isteri dirasuk juga menyebabkan aku dan ank2 kaku di tempat duduk. Di malam anjing mrk diserang sesuatu, si suami dan si ank gadis membawa anjing tersebut kuar ke klinik. Diwaktu bersendirian tersebut lah si isteri diserang. Dia yg pada mulanyer ingin meninjau baby nya yg sedang tido, diseret ke bilik bwh tanah. beberapa minit kemudian dia kuar dr bilik tersebut dgn perwatakan yg berbeza.

Sumenyer berakhir bla si isteri dpt diselamatkan stlh mencetuskan kekecohan pd mlm seterusnyer.

cerita itu berakhir tatkala psgan suami isteri itu dibunuh oleh adk si isteri yg baru sehari kematian teman lelakinya. Baby boy tersebut hilg bersama si adk. dan yg terselamat cuma si ank gadis yg ketika itu berada di kem sekolah.

bagi yg prnh tgk cite nih, dia akan tahu lor jln citenyer.. aku bkn pandai sgt nk sinopsis filem2 nih.

So, pagi2 nih, aku duk research psl cite nih.. igtkan aku sorg jerk yg xblh tido rupa2nyer si Aiman pon sama. Masing2 ketakutan. Hilang semangat dibuatnyer.

Dah lor xmo nk igt lagi psl cite nih, aku nk out.

No comments:

Post a Comment