My Heroes

My Heroes

Monday, July 12, 2010

SEPANDAI2 MELOLOS DIRI.. TERPERANGKAP JUA AKHIRNYA..

Jam menunjukkan pukul 7 mlm. Memandangkan hnya tggal 1/2 jam lagi utk masuk waktu maghrib, maka aku t'gesa2 menyediakan mkn mlm. Ni gara2 menyembang smpai lupa diri ler ni.

Sedang t'kejar2 memasak, Airel mengadu seluarnya basah. Biasa ler Airel ni pantang lepa ckt suka sgt main air. Stlh membuka seluarnya, aku menyuruh dia mengambil seluar di dlm bilik. Sementara itu aku terus menyambung memasak.

Selang beberapa minit, aku t'dgr suara Airel menjerit meminta tlg sambil menangis. Aku b'gegas menjenguk ke dlm bilik. Masih t'dgr suara Airel merayu2 pada aku.

" Ammy, olong ayek Air.. " Yg m'bwk maksud Ammy, tolong tarik Airel.

Klu korg nk tau apa yg berlaku... Tgk gambar kat bwh nih..

V
V
V


V
V
V


V
V
V


perhatikan betui2 muka Airel kat dlm tu. Tgh menangis mintak tlg.. huhuhuhu.. bertuah pye budak.

kan aku dh ckp dia ni pantang lepa.. Ada2 aje aksi dia buat. Tu kes pandai masuk tp x pandai nk kuar.. Nsb ko ler Airel.

4 comments:

  1. Cayalah Airel...camner la anak ko tu leh dapat idea nak wat camtu?!!

    ReplyDelete
  2. has, aku pun xde idea mcm mne dia dpt idea tuh.. huhuhu..

    ReplyDelete
  3. mcm mana ler buleh masuk tu...ish2...bahaya tu linda...takut almari tu terbalik jer...

    ReplyDelete
  4. sbb tu ler aku ckp, dia ni kena ada sorg yg kena duk perati jer apa dia buat, follow kemana dia g klu x mcm ni ler jdnyer..

    abih tu klu nk hrp kan aku sowg jerk, maka x jln ler keje umah..

    lg 1 aku sian kat abg dia tu, kekdg x blh blajo sbb nk jg dia ni sementara aku memsk ker, mandi ker, solat ker..

    aritu pun kira nsb bek almari tu x jtuh.. klu jtuh x dpt aku bygkan mcm mne.. huhuuhu..

    ReplyDelete