My Heroes

My Heroes

Tuesday, July 6, 2010

CINTA FORM 5

Mcm yg tlh aku janjikan.. kini tiba ler masa yg dinanti2 kan.. sapa nanti?? ntah ler.. sapa2 lah yerk...

aku xmau kategorikan cite ni sbg cinta monyet sbb klu cinta msti ler dua2 pihak memainkan peranan betui x? .. so aku kategorikan sbg suka2 monyet.. hahaha.. klako betui bunyinyer.. suka ati aku ler kan.. nk letak apa.. aku pye cite..

klu korg nk tau.. ada 3 org yg aku minat ms sekolah dlu.. mak aih!! playernyer.. hahaha.. perduli apa aku.. aku suka2 jerk bkn betui2 cinta. 2 drnyer sekelas ngn aku.. nama dia?? biarlah rahsia. sorg lg tuh bkn sekelas ngn aku ler.. kelas ats or bwh.. jugak x blh gtau.. apara linda nih.. klu sume x bgtau bek xyah cite.. erk! bkn mcm tu.. klu aku gtau nnt mne tau bini2 dorg baca dh jd cite t'gempak ler plak.. so lebih bek aku rahsiakan identiti mrk tuh..

sbb apa aku minat ngn dorg nih?? sbb aper aar?? ntah ler.. tetiba ajer ada feel tuh.. maybe dorg b'3 ni jerk yg sedar kewujudan aku kat sekolah tuh.. dorg tegur aku.. dorg usik2 aku.. so aku appreciated gak ler. cuma yg sorg tu jerk yg jual mahal.. aku suka kat dia pun sbb muka macho dia.. bg aku ler.. bg org len aku xtau le plak..

tp aku x prnh nk t'gedik2 tunjuk aku suka kan dorg nih.. maklum ler sapa ler aku kan? kurus kering mcm anak somalia.. hitam lak tu mcm anak india.. sapa nk pandang beb.. so bior ler aku syok sorg2.. kata budak2 dlu SS.. syok sendri.. hehehe..

so memori cinta zmn sekolah mmg aku dh lenyapkan dr perasaan.. ada gak xcited nk jumpa ngn org2 yg aku admire dlu tuh tp takat tu jerk perasaan aku. xde dh perasaan mcm dlu2.. aku dh ada insan yg lebih bermakna dlm hidup aku. HANYA DIA. Insyaallah..

Sebut psl dia.. next story aku akn cite apa yg wat aku ni betui2 t'gila2 kan INSAN itu.. Pendedahan brani mati nih... Wakakakah...


p/s msti korg tension.. ala takat tu ker cite dia.. hahaha.. xblh lebih2 nnt merosakkan ikatan persahabatan..

No comments:

Post a Comment