My Heroes

My Heroes

Friday, July 2, 2010

CINTA MONYET AKU

ckp psl cinta monyet msti sebahagian dr kita prnh alaminyer kan.. aku ni bkn aper saja jerk nk story kisah2 cinta lama.. msti korg nk tau kan?? kan?? xmau tau?? xmau tau udah.. dh kuar! kuar!

Ni story psl cinta monyet aku.. monyet mne ler tuh?? hehehehe..

mamat ni aku kenal dr aku form 1 lg.. bkn 1 sekolah ngn kita apatah lg 1 kelas.. dh bkn 1 sekolah mcm mne nk 1 kelas yerk x? hehehe.. saja jer tuh.. actually mamat ni 1 kg ngn mak aku.. kg mak aku bkn kg abah aku.. kg mak aku kat kampar, abah aku lak kat beruas.. mamat ni ada talian darah gak ngn mak aku..

nama mamat ni andy.. nama penuh aku xtau.. tp nama panggilan AWANG.. huhuhu.. awang?? x komersil lgsg.. x per ler ..ada aper pd nama kan?

nk dijadikan cite.. mak si awang ni pun dh b'kenan ngn aku.. siap nk booking lg aku tuh.. hehehe.. cinta direstu kuarga le katakan.. klu dgr jer cite nk blk kg.. aku ler org plg syok.. sbb blh jumpa buah ati.. kitorg lak xde ler tunjuk betui2 suka sama suka.. xde kirim2 surat..xde nk tel2.. skali skala jumpa jer kitorg dating.. tu pun kat kedai mkn atuk aku.. aku lak sggup jaga kedai smpai lewat2 mlm sbb nk menyembang ngn mamat nih.. dia ni plak asyik melepak jer kat kedai atuk aku klu aku ada kat c2..

kemana jerk mak cik aku bwk aku pergi, dia msti ada.. follow jerk keje dia.. his!! klu yoep aku tau mau2 dia kata aku gatal ni... yoep aku ni pyh ckt.. kaki control aku ms tuh.. ngn adik2 dia yg len xde plak dia wat mcm tuh.. huhuhu..

tp sygnyer cinta aku ngn monyet tu x lama.. b'tahan smpai penghujung form 3 jerk.. ms tu aku bwk kawan bek aku blk kg.. dr awal2 lg aku dh pesan kat dia.. org len ko blh kacau tp jgn mamat tuh.. tp janji tggl janji.. member aku tuh still blh layan mamat tuh.. huh!! angin satu bdn woh.. padahal mamat bkn ler hensem tara mne pun.. apsal ler si AWANG tu gak yg jd pilihan. Dah ler nama pun mcm monyet..

xper ler aku mengalah.. so sejak kejadian tuh.. bla aku blk kg jerk.. mamat tu aku dh x layan lg dh.. wlaupun dia merayu rayan.. plzzz... aar.. hatiku tlh kau lukai.. tp mmg perit ms putus kasih tuh.. smpai migrain aku.. bengkak2 mata menangis.. tp aku x ngaku aku kecewa pd member bek aku tuh.. wlaupun dia tau..

utk member aku tuh.. aku x slhkan ko.. cite lama ler beb..

smpai skrg.. klu jumpa bakal mak mertua x jadi aku tuh.. dia msti ckp.. klu awang x wat hal, ni ler menantu aku... hehehe.. bangga siut..

itu ler serba sedikit cite ttg cinta monyet aku.. ops!! ada lg cite klu korg nk tau.. kali ni cite psl sapa yg aku taruh ati ms kat sekolah dlu tuh.. hehehe.. nnt lah yerk aku cite.. bkn blh cite ngn korg sekali gus..

so pd bekas2 pelajar lelaki.. adakah anda yg aku minati??? ceh!! mcm baguih jerk bunyinyer..
sabar lah yerk..

4 comments:

  1. hahaha..sape ekk jejaka bertuah tue?
    aku pun nk tau...hehehehe
    (mood chetan berjambul)

    ReplyDelete
  2. jejaka bertuah tu laki aku ler.. hahahaha.. bertuah ker?

    ReplyDelete
  3. alahai..ilang mood aku nk korek rahsia cinta monyet ko...ke ngan nyet2? bunyi dekat2 dah!

    ReplyDelete
  4. bkn ler.. cinta monyet tu cinta yg b'bls.. cinta aku x b'balas.. aku kategori kn sbg menaruh ati jerk.. huhuhu..

    ReplyDelete