My Heroes

My Heroes

Tuesday, November 24, 2009

IDOLA KECIL 2

Ahad lepas ada roadshow idola kecil kat giant, bukit tinggi klang, so apa lagi aku pun ambik ler kesempatan utk melihat budak2 ni dr dekat. Mmg aku x prnh miss mengikuti konsert idola kecil ni. Igtkan ke10 peserta hadir rupa2nya cuma 5 orang aje. x apa ler dr xde. ke10 sepuluh kanak2 ni mmg berbakat besar. Yang paling aku minat fienaz n dayana. Dua2 punyai wajah yg cantik dan suara yg power. Klu lelaki laks aku minat ngn Azzam yg punyai senyuman yg manis.

so korg tgk jer ler gambar kat bwh ni yerk..

Arill
Nurul n Fienaz

Ayu n Alif ( pengacara idola kecil 2 )

Ambil kesempatan bergambar ngn alif.. Sian aiman dia x dpt sbb dia duk tercongok depan pentas.





2 comments:

  1. nurulazmi95@yahoo.com-
    salam
    azzam nak no. tepon leh..sye peminat setia awk..nama saya nurul fatinah panggil nurul...sye dri melaka...tlg sampaikan slm sye wat dayana,ain and arill ok
    wasalam

    ReplyDelete
  2. nurulazmi95@yahoo.com-
    salam
    nama saya nurul fatinah
    azzam please beri no tepon awk pada e-mail.
    awk hensem sgt
    tlg bls pada e-mail saye..
    wasalam

    ReplyDelete