My Heroes

My Heroes

Wednesday, June 24, 2009

JODOH PERTEMUAN AJAL MAUT .....

Smlm Sony antar laki aku ke Penang, 3 ari 2 mlm... Hua..Hua.. Berat gak ati nk lpskan dia g tp nk wat mcm ner dh keje dia.
Pukul 7 mlm dia kol aku gtau dia dh sampai kat hotel tmpt dia nginap. K ler dh slamat gak dia smpai.. tp duk kat sne slamat ker dia ngn godaan jauh dr ank bini.. Aduh.. apsal ler aku ni suka sgt pkir bkn2... Dh tebiat aku mcm tu nk wat mcm mner.. mmg aku ni pyh nk percayakan sesapa pun t'msuk ler laki sndri.
Sbb xnk memeratkn kapla otak aku maka aku pujuk ler ati sndri... Jodoh pertemuan ajal maut ditangan Allah.. Wat ape dipkir2 sgt.. Tp kang dia tersangkut lak kat ank mami kat sner mcm mner? Dh ler laki aku tu mcm mamak tulin... Waa... X snggup... Xper jodoh pertemuan ajal maut ditgn Allah (pujuk ati lg).
Hotel?? Mesti ada club or pub kan? Mcm mner lak klu dia blk jerk dr keje arini dia n member2 dia m'jongkit kat sner? T'kinja2 ngn gro2 kat sner.. Dh tu t'sangkut lak.. Tukar2 no phone.. Buh kat hp nma laki pdhal betina... Hua..hua..hua (nangis lg). X per Jodoh pertemuan ajal maut ditgn Allah.

6 comments:

  1. Oit makcik..risau sangat ko tuh...

    ReplyDelete
  2. biase ler .... sapa x syg laki woo... cara aku mcm tu ler...

    ReplyDelete
  3. he he..sebab tu aku beli umah kat bangi..segala latihan kerja aku mesti kat bangi, atau sekitar Kl -shah alam aja.. bagi hotel pun, lps kelas malam..mesti balik umah gak ... yg pntg aku kat umah..layan internet sampai 2 pg pun ok..asal ada kt umah ...

    ReplyDelete
  4. iskk.. layan intenet pun ngundang masalah gak.. mne tau duk asyik chat ngn minah2 seksi kat intenet... kang jd mcm dlm paper metro 23/06/2009. Front pages lg cite nyer..

    ReplyDelete
  5. hu hu..dok layan fb kengkawan gak ..masa kan tak sama .. klu kat uk, jepun, ..contoh, has pun kat arab saudi ...

    ReplyDelete