My Heroes

My Heroes

Friday, August 1, 2014

DI SITU ADA SILAPKU JUGA

As salam
Sedikit luahan hati..
Aku akui mmg ada salahku..
mgkin aku silap menilai..
Patutnyer aku perlu lebih berhati2..
tak semua blh trima cara kita berkomunikasi..

hdup aku simple & easy..
kalau korg start aku xkan mulakan..

honestly, aku dh byk kali bersabar..
setiap kali aku trima blk dia
samada berserta ucapan maaf atau pon tdk
andai dia terpacul d pintu umh dgn muka slumbernyer
aku juga slumber menerimanyer..

ats sbb ketidakkesahan ku itulah dia m'jd mua..
tdk prnh m'gambil iktibar ats apa yg t'jd
krn dia pasti aku xkn b'dendam lama dgn peel nyer..
apabila dia t'desak, dia akn kembali m'cari kami..

raya thn ini...
raya yg plg malang mungkin..
tdk dpt aku trima bla sume keslhan d blame ke ats aku..
aku itu.. aku ini..

pdhal punca nyer cuma 1..
ada rs cemburu..
semua tahu logik nyer d mana..
dia pula t'kinja2

jauh d sudut hati..
ada rs simpati..
bla dia tak dpt kawal emosi..

ternyata dia mmg sakit


Posted via Blogaway

2 comments: