My Heroes

My Heroes

Monday, June 30, 2014

18sx

cite 18sx..
sbnrnyer aku xtau apa yg xkena.. punca dr apa sbnr nyer.. aku ke? hubby aku ker?

hmmm.. aku dpt melihat dr mata hubby aku, yg dia rindu saat2 tuh.. aku lak xkesah sbnrnyer.. ada xpe.. xde pon xpe.. aku selesa gak kekdg hdup mcm ni..

tp utk memenuhi hjt my hubby, aku pon sama m'hrp.. tp mgkin bkn rezeki kami lg.. so msh m'cuba.. nmun xnmpk hasil nyer..

kekdg, blĂ  kat luar, dgr tgisan bby nih, nmpk dia t'carik2.. dgn karl, ank abg aku pon dia syg sgt..

aku hrp ni bkn jd alasan utk dia bukak cwgan bru.. aku xblh nk kongsi2 ni.. lg2 nk bygkn dia tdo ngn madu aku.. oh no.. x sggup..

aku xtau percaturan Allah yg mcm mne utk aku.. tp Dia lebih mngetahui..
Dan smoga suami aku redha dgn ketentuan ini..

No comments:

Post a Comment