My Heroes

My Heroes

Friday, February 24, 2012

MUNTAH IJAU LAGI...

Ya Allah.. Busuknya bau. bau apakah ini? kenapa aku sorang saja yang boleh menghidunya. Dah naik lembik badan rasanya. sampai ke perut sebu. Betoi2 pedih perut aku nih.

Bukan sekali dua muntah dah sejak 2,3 hari lepas. dah tak ada benda nak kuar dah dari mulut nih. Rasa macam tak nak duk umah jerk. Vicks & minyak cap kapak sentiasa di tangan. Air freshener pon dah banyak kali aku sembur semua tempat tapi bau tetap tak hilang.

Kalau berterusan macam nih, mau pengsan aku sengsorang kat umah ni nanti. naluri aku kuat mengatakan ianya berpunca dari najis burung merpati.

Ingat sekejap lg nak g klinik lar plak. nak mintak pendapat doc tuh. mana tau dia boleh sahihkan apa yang aku rasa nih. Kalau tak pun, dapat ubat pun jadi lar.

No comments:

Post a Comment