My Heroes

My Heroes

Sunday, February 13, 2011

KE LONDON WEIGHT MANAGEMENT.


td aku ker LWM.. saje jerk nk ngetest.. Asalnyer bkn nk kurus tp nk ngurangkan spare tyre nih.. wlaupun spare tyre beskal jerk, tp malu gak beb bab tetiba kenalan duk tnya pregnant lae ker?..
walaweh kelu lidah xtau nk jwb per..

aku nyer appointmetn pkul 11.. duk kena ceramah dlm sejam.. ms dia bg quate utk price klu sign up la tuh gsk, ada lor dkt2 4 ribu utk 10 sesi.. klu 5 sesi RM2500.. kali nih kelu gak lidah.. lae kelu dr org tnya pregnant ker idak?

hurrrmm.. ikutkan ati mmg aku nk sign up jerk tp bila igtkan ngn duit sebyk tuh byk laen hala tuju nyer.. "baek aku beli ayam".. hehehehe.. so b'dolak dalih lor aku.. tu pon sbb hubby aku xmo pinjamkan credit card dia.. klu x mmg jln jerk..

sbb dia tgk liat sgt aku nk sign up, dia pon ajk lor test treatment.. wah best2.. skali skala manjakan bdn, cukup relax rsnyer..ringan melayang bdn lps wat.. dkt 1 kg gak turun brt aku.. tu utk sekali jerk.. bygkan klu 10 sesi.. aduh2.. ramping kot aku..

tp sbb kompom aku x sign up, so cukup lor jd pengalaman.. pasni aku nk g spa lor plak.. takat seratus dua, blh gak abiskan utk sebulan skali..

No comments:

Post a Comment