My Heroes

My Heroes

Friday, January 15, 2010

HARI INI PADA 10 TAHUN LPS

Hari ini pada 10 tahun lps merupakan hari yg sgt2 aku nnt2 kan. Hari bersejarah yg menyatukan hubungan kasih antara aku dan hubby aku.. Setelah mengharungi segala onak duri yg menghalang, aku dan dia akhirnyer direstui semua ahli kuarga.. ( yg x restui tu peduli aper aku.. aku nk dia gak..)

Msh t'byg2 diwaktu itu aku dihias oleh mak andam penipu dan rumah abah dikunjungi jiran tetangga dan para tetamu.

Arini bila t'igt sume ni sedih plak rasanyer.. tetiba sebak laks.. Sbb aper? Xtau.. Mungkin dlu pd tarikh ini, aku diraikan riang gembira.. Tp berbeza ngn arini sunyi sepi. 10 tahun hnya dtg skali.

Yang penting aku m'hrpkan segala yg baek2 sentiasa hadir dlm ikatan ini. Amin...

1 comment:

  1. Tahniah..Dah 10 tahun ek ko kawin..Tahniahhh..Aku jugak yg x kawin2 lg nih...Hahaha...

    ReplyDelete