My Heroes

My Heroes

Sunday, December 7, 2014

SELAGI MANUSIA PYE SUARA

as salam..
Sdr x sdr, ikut perancangan, mggu ni mggu terakhir aku kat cni.. ttba sebak lak.. klu dlu beriya2 nk pndh.. kali ni satu2 wjh jiran2 x lekang kat mata.. dr yg aku syg smpai laa yg aku nyampah..

Hurmmm.. In shaa Allah, klu ada rezki, akn ada knduri doa slmt nnt.. tp xtau laa bla.. mgkin smggu dua lps pndh.. mgkin gak sblan dua.. bergantung kpd keadaan..

Dh 2,3 hr gak mak abh dtg jernguk umh sane.. mak puji abis.. cantik kata mak.. abah pon dlm2 bersungut x puas ati ngn renovation tu, puji gak laa.. kembang gak idung nih..

Bkn mak abh je yg dtg melawat.. dh rmai gak laa.. termasuklaa jiran2 aku sorg dua.. bla dh byk mata.. so byk gak laa komen2 n complaint2.. napa camtu.. napa camni.. hisshhhh.. klu nk sempurnakan idea dorg rs nyer hancur kot umh.. ye laa.. sorg dtg ckp xperlu bt mcm tuh.. sorg dtg lak ckp bgus wat camtu..

Sorg dtg ckp xyah psg awning.. sorg dtg ckp psg awning.. sorg lg dtg, ckp rumput jrg kasi simen.. sorg lg dtg kasi sume simen.. korg rs blh siap x?

So ikut kitorg sng je.. umh kitorg, suka ati kitorg laa.. klu korg nk wat camtu camni, g wat kat umh sndri.. sombong pye statement..

Bkn niat camtu laa.. mmg klu ada idea yg bernas kita rs perlu ikut, kmi ikut.. tp klu kmi rs x sesuai.. x ikut citarasa xkan nk ikut kot..

Tp penat gak laa nk explaint, knp kmi bt camni, bt camtu.. ptt nyer xyah pon kan.. sbb umh kmi.. ntah laa.. kekdg pns gak tinga.. berdarah gak ht..

Serius aku ckp, x prnh rs nyer aku complaint2 psl umh org nih.. klu org ty, pon aku ckp xtau je.. klu dorg dh bt n ty pndpt, aku bg tumbs up je.. mls sbnr nyer nk msuk cmpur psl dorg nk uruskn umh dorg sndri.. ikut suka deme laa kan.. kta jg umh kta sndri udah..

Tahan telinga laa dgn apa org nk ckp.. bak kata pepatah aku..
SELAGI MANUSIA ADA SUARA..


Posted via Blogaway

1 comment:

  1. syoknyer.... ko yang nak dok bukan dowang abaikan jer
    MMA

    ReplyDelete