My Heroes

My Heroes

Monday, July 23, 2012

N3 ORG BUSAN

mood raya blum smpaiiiii.. maybe sbb lambat lg kot nk raya. aritu ada lar cadang nk cat umh. tp hubby aku wat derrkk je, xmo cat lar tuh. bkn aku xmo wat tp aku ni jnis xbrani daa. takut buat apa2 tnpa persetujuan dr dia.

ni hah, sofa aku ni. dah barai siut. ikut ati nk beli baru je. tp hubby still lae wat derrrk je. nk make over sofa ni pon dh xtau mcm mne. sadisss. langsir beli ready-made udah.xkose aku nk jahit2 langsir. mmg xprnh jahit langsir pon.

baju wajib di pg raya awal2 dh beli. tggl baju persalinan je yg blum cari. mintak2 lar hubby aku dh lae voucher jusco mcm thn lps, blh soping sakan. baju mak, abah n adk bujang aku tuh blum decide sapa yg kena beli.

kuih raya plak hubby aku dh ode dr member kilang dia. ntah apa lar biskut yg dia ode. katanya sume ikut tekak dia je.

bla duk termenung kat dlm umh ni, serabut sggh mata memandang. nak deco pon xde idea sbb umh sewa. bla lar nak dpt duk umh sndri. ntah lar. nasib bdn de. maleh nk bukak isu psl umh ni, sebak ada, nk marah pon ada. makan ati je dibuatnya. gamaknya aku akn dpt umh kalau aku koma separuh nk mati kot. ms tuh permintaan aku sure dipenuhi. klau x..

No comments:

Post a Comment