My Heroes

My Heroes

Monday, April 2, 2012

SENANG BTOI JG ANAK.

entry aku kali nih ala2 ngumpat pon ada, ala2 lps geram pon ada. t'pulg lar kat korg nk definasikan entry aku kali nih yg mcm mne. nk wat berlagak baik pon xguna sbb klu org dh benci, buat baik pon org tetap benci.

ok. ni cite psl sorg jiran aku nih. duk tgkt atas. bru pindah cni dlm 5-6 bln gitu. dia nih ada 9 org ank yg berumur antara 16 - 1 thn. skrg nih tgh ngandung ank yg ke-10. dh 6 bln dh. 8 org ank dia lelaki dan 1 org ank pmpuan. alahai klu dh rmai ank lelaki, so phm2 jerk lar situasinya.

mggu lps, ank sulung dia yg 16 thn tuh dituduh dgn cubaan merogol. seb baek ada org dgr bdk pmpuan yg nk dirogol tuh m'jerit. lintang pukang bdk tuh lari dek kena hambat ngn org ramai. dh kena cekup, dpn mak dia, dia create cite lain. yg nk dirogol tuh sepupu dia gak ( ank adk mak dia ). demi nk m'pertahankan ank dia, mak dia buruk2 kn bdk pmpuan tuh. ckp bdk tuh 3 suku. dh prnh kena rogol ngn org dlu. mcm2 lar dia jaja cite.

hari khamis mggu lps, ank kedua n ketiga akak tuh, accident. bdk2 tuh naek motor. xtau sapa langgar sapa. teruk gak dua bradik tuh. smlm plak, sorg lg ank dia accident. yg nombor 5. umur dlm 8 thn kot. bdk tuh menonong kuar flat ngn beskal n lggar kete yg lalu. depan mata kitorg lg tuh. beskal yg bdk tuh naek bkn beskal dia. beskal org lain. truk gak beskal tuh. seb baek bdk tuh x cedera truk. paling x maybe terseliuh jerk kot.

dah lar accident, mak bapak bdk tuh blh x turun tgk ank dia. si abg yg sulung tuh jerk yg dtg tgk. bkn nk m'bantu si adk. tp dibelasahnya si adk. ditumbuk n ditendang berkali2. dr x berdarah mulut smpai berdarah mulut bdk tuh. nk jerk aku sound bdk2 tuh, tp ada plak suara sumbang duk halang aku. bla dipike2 kn bodoh aku ikut ckp dorg. tp klu aku x ikut plak, dorg akn tuduh aku b'lagak baguih. mmg slama nih, dorg pike aku mmg b'lagak tp lantak lar.

akak nih pun satu hal. senang sggh jaga ank. ank dia yg 2nd last tuh slalu dibiarkannya duk main sorg2 kat bwh flat. bdk tuh bru jerk umur 2 thn lebih. brani sggh dia lpskannya. n bdk tuh plak x tau takut. kekdg lintas jln sorg2 g tmn. byk kali dh sound akak tuh, tp xjln. sejak kes dirang tuh, baru lar kurg ckt nmpk kelibat bdk kecik tuh. tp kekdg dia turun gak main tp ngn kakak dia yg umur 5 thn. sama gak lar kan.

ntah lar, aku nih cukup takut klu ank2 berkeliaran tnpa pengawasan aku. tp ada org xkisah ngn ank2 dia. maybe dh ramai sgt kot so, hilg 1 pon xde hal kot.

No comments:

Post a Comment