My Heroes

My Heroes

Tuesday, June 1, 2010

MY BIRTHDAY CELEBRATION

Mcm setengah org yg ambk tau.. 28hb lepas adalah birthday aku yg ke 23.. saja jer t'balik kan angka sebenar. So dh m'jd tradisi adik beradik kami.. besday msti kena celebrite. bkn ler bsr2 cuma skdar duk b'kumpul mkn2.
Disbbkan setahun 12 kali celebrite x t'masuk lg bonus or gaji pertama.. so kitorg dh bosan nk mkn kfc, mc'd, pizza or seafood.
Jd kali ni kitorg try mkn kat nyonya kitchen plak. Budget 1 kepala rm20.. 1 kepala jer tau. so sorg ada 2 kepala.. tp ada gak yg ada 3 kepala.. ahak3... ketawa beso aku..
sbb aku dh penat upload gambar2 ni dkt 2 jam.. korg layan jer ler gambo2 nih.. tema kali ni aku pilih hitam.
Pertama dlm tradisi - pilih nyonya kitchen sbb dh bosan tmpt2 len.

sementara menunggu mknan tiba.

muka budak nakal..

kembar len tahun..

Asam pedas - i like

rendang kambing - hampeh!!

udang goreng - x pedas pun

sotong goreng - crunchy - sedap

Kari ikan - huhuhu... sedap lg aku buat.

sayur campur.. org malas pye mskan..

Ikan masam manis.. ok ler..

Yg ni hirisan mangga tu jer laku.. ayam tu.. hmmm alahai.. nmpk jer sodap..

masa utk potong kek..

kusyuk mkn..

Desert t'akhir

Aiman Si hantu kek..
msti korg nk tau apa hadiah yg hubby aku bg sempena besday aku kan???
So klu nk tau tggu entry akn dtg..
p/s -> sume org hadir pd mlm tu kecuali adik 'kesygan' aku, Lina. Ntah knp dia x mau joint aku xtau. tnya x nk laks gtau.. Ntah apa yg t'sentap nyer dgn aku2 pun xtau.. X per ler tanpa dia pun b'jln gak majlis nih..

5 comments:

  1. bestnyer dapat celebrate....gambo kat melaka mana??????

    ReplyDelete
  2. ami, biase2 jer.. gambo kat melaka blum upload lg.. nk upload gambo2 ni pun mkn ms dkt 2 jam ko tau.. beruk lembab..

    ReplyDelete
  3. mana lak gambo birthday 'girl'? aku tk nampak pun?

    ReplyDelete
  4. birthday gurl xde.. dia kan ker pemalu.. hehehehe..

    ReplyDelete
  5. mmg makan masa kalu guna camera ni.ko kena kecikkan size dulu baru cepat...

    ReplyDelete