My Heroes

My Heroes

Wednesday, March 24, 2010

KERJA BODOH YG TLH AKU LAKUKAN..

Actually keje ni mmg kerja bodoh yg prnh aku lakukan beberapa mggu lps. Tp hasilnyer mmg memuaskan. Slama ni aku pendam n pendam. Diam n trus diam. Tp smpai 1 saat mmg dia meletup. Aku x blh tahan n hilang sabar. Maka aku ambik keputusan melulu tanpa memikirkan dosa pahala. Huh! naif nyer aku waktu itu.

Aku begitu tertekan.. Teramat sgt. Tp aku puas. Dgn tindakan bodoh aku itu, semua mslah selesai. Actually aku x punyai sesapa utk kongsi kisah suka duka aku. Yang ada Kak Zura, opismate aku. Dia ler yg slalu dgr mslah aku. Thanks kak. Terharu bila ada org turut sedih bila kita sedih.

Kekdg bla aku ada ms terluang aku on9 ngn ami. Dia ni pun ada gak sedikit sebyk tahu mslah aku. Xpun ngn sorg member sekolah aku dulu. Mamat ni slalu gak sms aku. sekurang2nyer terhibur gak aku dgr celoteh dia. But.. kitorg xde per2 aar. X baek.

Berbalik pd kisah tindakan bodoh aku tu.. X perlu ler aku nyatakan apa yg aku dh buat. Benda dh lepas. Tp terluah jugak ler apa yg terbuku di hati. Aku tau benda ni xkan bertahan lama. Tp sekurang2 nyer dia paham apa yg aku rasa dan aku lalui. Semoga keadaan ini akn terus kekal. Amin..

No comments:

Post a Comment