My Heroes

My Heroes

Thursday, February 4, 2010

MRI TEST

Entry ni aku wat ats memenuhi pertanyaan Ila kat chatbox sblah. Maybe ada gak yg nk tau kan pengalaman aku wat MRI 3 ari lps.

Seronok beb wa ckp lu. Xtau nk xplaint mcm mne. Tp ms duk dlm benda tu (ntah apa nama mesin tu) bermcm2 bunyi yg aku dgr. Mula2 igt mesin tu rosak. Takut gak aku klu2 mesin tu jam ker ape ker mcm mne nk kuar ye x. Tp layanan nurse kat sner mmg baik smpaikan aku x rasa takut pun.

Aku rs dlm 1 jam gak ler aku duk dlm mesin tu. X bergerak. Terbaring kaku. Naik kebas tgn aku. Klu blh aku nk cite pjg lebar lg tp aku xde idea nk karang ayat.

Insyaallah klu kita jumpa kat reunion nnt klu korg tanya blh ler aku citekan. Psl result laks, dorg kata akn kuar dlm ms 3 minggu lg. Tp klu ada emergency kes, dorg akn kol aku direct soh dtg hospital. So klu dh pggil dtg sblum appointment tu, korg phm2 jer ler.

Skrg ni aku cuba x pkr ape2 psl benda nih. Aku sndri takut nk mengetahui result dia. Setiap kali hp aku berbunyi aku mula berdebar2. Hrp2nyer xde ape2 lah yer (saja menyedapkan ati jer).

K ler.. itu aje yg aku dpt kongsikan ngn korg. Semoga kita dpt jumpa kat reunion tu nnt. Xcited rsnyer nk jumpa korg sume. Tp aku cemas gak sbb aku drive sndri jer nnt, hubby aku xdpt balik. Doa2kan aku slamat pergi dan slamat balik.

1 comment:

  1. aku ingat Malaysian Rubber Index tadi... getah mahal wo skrg...

    ReplyDelete