My Heroes

My Heroes

Wednesday, March 31, 2010

MASIH MENJADI TANDA TANYA

Ntah ini kali ke berapa aku mengunjungi Hospital Ampuan Rahimah, Klang. X prnh terpikir nk kira. Lantak ler. Bkn penting sgt pun. Apa yg penting result test yg aku ambk.

Blood test dh 2 kali aku wat. MRI brain scan dh gak dibuat. Result sume ok. Aku sihat. Xde sbrg penyakit. Doktor pun dh sama2 share pening aku nih sbb dia msh x dpt nk cari punca pening aku nih. Tp alhamdulillah, aku dh beransur sihat. Dh x pening2 sepjg ari lg dh. Aku happy sgt.

X kisah ler punca penyakit nih masih menjadi tanda tanya, janji aku dh sihat. Time kasih doktor Jennifer. Baik sggh dia ngn aku. Lembut betui tutur kata dia. Sampaikan aku x sabar nk tggu appointment berikutnya. Katanya mungkin pening aku berpunca aku stress jer. Iye k? Ntah ler.

Time kasih gak kat kekasih ati aku, Mr. Mohd Azaharruddin, sbb dia sabar melayani kerenah aku sejak aku sakit ni. Sian dia. Serba x kena aku wat dia. Tp aku akn berusaha utk memperbaiki diri. X ambk kesempatan ke atas dia lg dh. Insyaallah.
Wat kwn2 yg ambk berat ttg aku, tenkiu yerk. Hati aku dh berputik bunga2 kegembiraan. Sbb kesihatan aku dh ada peningkatan, so next appointment aku 3 bulan lg. Lega rs nyer. Pg td ms g hospital, sempat gak aku curi2 snaps gambar kat sner. Hubby aku tgk pun pelik. pastinya aku akn merindui suasana ini nnt.






Gambar doktor tu x dpt nk snaps. kang melanggar etika keje dia lak. So xper ler. Apa yg ada jer aku jamukan wat korg.
Doakan agar kesihatan aku bertambah baek. X kira apa yg berlaku semoga aku dpt menghadapinya dgn tabah. Amin...

No comments:

Post a Comment